Prima zi din Redescopera Romania – Dobrogea 2011Blogul de vacante | Blogul de vacante

Prima zi din Redescopera Romania – Dobrogea 2011

S-a incheiat prima zi din Redescopera Romania. De dimineata ne-am impartit in doua echipe – una care a mers la Cetatea Capidava, Cheile Dobrogei si Pestera Cassian, si cealalta care a vizitat Adamclisi, Manastirea Sf. Andrei si Tropaeum Traiani.

Am facut parte din prima echipa si am mers mai mult pe drumuri neasfaltate, in cautarea peisajelor enigmatice ale Dobrogei. Cheile Dobrogei si Cetatea Capidava le cunosteam de la editia anterioara a excursiei, dar acum am descoperit Pestera Casian. Personal am ajuns doar pana la trepte, nu am urcat cu ceilalti in pestera. Recomandam sa aveti incaltaminte adecvata – adidasi de exemplu – pentru a putea urca treptele si scarile.

Dupa Cheile Dobrogei ne-am racorit in Marea Neagra, la Vadu, unde Augustin a inaltat si un zmeu.

Pe ansamblu, azi a fost o zi de „incalzire”, am mers foarte mult in masina si am vizitat doar cateva obiective – de maine avem pe lista mai multe, asa ca urmariti-ne in continuare pe Twitter si pe celelalte canale media online.

Redescopera Romania 2011 este un proiect Petrom, impreuna cu BCR, Dacia, Romtelecom, Paralela 45 si Muzeul National al Taranului Roman.