munte | Blogul de vacante

Paravion si Happy Tour au dat drumul la distractie la Moeciu!

Am fost placut surprinsa sa primesc invitatia de a participa la Targul de Turism 2012 alaturi de Paravion si Happy Tour, cu blogul nostru de calatorii. Aceasta a continuat, peste cateva saptamani, mai exact week-endul 22-24 aprilie, cu un mic team-building al bloggerilor de travel la Moeciu, la Pensiunea Podu Turcului

Minivacanta a inceput promitator: uite bus-ul, nu e bus-ul. Ne-am dat intalnire intr-un punct, bus-ul era in alt punct (vizibil, cam in diagonala si la vreo 4 treceri de pietoni distanta), cand ne-am urnit noi spre el, acesta a plecat spre punctul de intalnire initial. Mai ceva ca in prindeti hotul. Intr-un final am dat la pace si am reusit sa ne imbarcam. Soferul a condus foarte bine si spre bucuria mea nu am suferit de rau de masina; ca sa fie mai clar, eu conduc de obicei in calatorii si nu sunt obisnuita sa fiu pasager, deci pot sa notez o experienta noua pe lista: lasat fraiele conducerii altora.

Saint-BernardDupa un drum de 3 ore am ajuns la pensiune, unde unii s-au retras pentru odihna de dupa amiaza, altii au stat la povesti. Intre timp mi-am facut un prieten patruped, un monstrulet de Saint Bernard dornic de joaca si foarte prietenos.
Seara de vineri a decurs frumos, cina copioasa urmata de ping pong pentru unii, povesti, pentru altii, sau somn de voie.

Sambata s-a dat startul de micul dejun pe la 10, urmat de prezentarile Paravion si Happy Tour si ale companiei de solutii plati online Pay U, situl de marketing afiliat Zaff urmat de bloggerii prezenti la actiune:
Alexandra Puscasu de la viajoa
Anca Serban cu blogul sau de calatorii realizate.
Florin Arjocu cu al sau proiect
Elena Ciric cu site-ul personal
Cezar Dumitru
Vlad Iordache
Liliana Oprisan
Razvan Pascu
Uncle M
Loredana Lungu

Fiecare a prezentat ce face, ce vrea sa faca in viitor, ce planuri de calatorii are si cum vede colaborarea cu Paravion si cu industria de turism in general.

In pauza s-a jucat un faimos joc din copilarie, avioane, pe hartie, si castigatorul, Vlad, a primit un elicopter cu telecomanda de care era tare mandru. Doar ca nu am apucat sa il vedem in actiune; deci Vlad, ramai dator pentru data viitoare.

Si gand la gand cu bucurie, Madalin, moderatorul nostru cel viteaz, a venit cu ideea de distractie pe seara: paintball sau echitatie. Cum ideea fetelor de distractie nu include sa fie impuscate cu bile de vopsea, am optat pentru echitatie. (eu sunt pasionata de acest sport si am fost foarte fericita cand am auzit de idee).

caiLa centrul de echitatie Diana am vazut caluti frumosi si foarte linistiti si bine educati. Fiecare dintre noi, cei doritori, am avut jumatate de ora la dispozitie calare, cu cate un ghid care tinea calul de capastru. Pe mine m-au lasat singura, le-am zis ca stiu sa calaresc si m-au crezut pe cuvant (de retinut: echitatia e un sport frumos, dar riscant: nu mergeti pe cal fara casca, nu va lasati in voia calului si stati pe langa ghid, si sa aveti cel mai bine cizme in picioare, va tine mai fixa glezna si puteti sa il controlati mai usor). Chiar si eu, cu toate experienta celor peste 100 ore de instructaj avute la Centrul de Echitatie din Baneasa (recomand cu caldura pentru profesionalismul instructorilor-Roxana va poate confirma), am avut ceva emotii, deoarece aveam adidasi si nu eram foarte stabila in scari.
caiDin fericire, Ilona, iapa pe care o aveam in grija a fost foarte cuminte si mi-a ascultat indicatiile, fara sa o rupa ca nebuna la galop, in drumul de intoarcere spre grajduri. Simtul meu de observatie noaptea lasa de dorit asa ca era sa trec de intersectie cu drumul care ducea spre centru si calul se tot intorcea si mai sa ma arunce in parau si nu intelegeam de ce. Intr-un final am facut vreo trei cercuri in mijlocul intersectiei sa ma lamuresc ce vrea calul si de ce; nu imi suradea deloc o baie in parau la 9 seara.

Dupa ce au plecat si a doua tura de echitatie, déjà se facuse intuneric, ne-am intors la focul de tabara si cina. Am mancat putin, apoi am iesit cu o cana de vin fiert la focul de tabara care ne-a incalzit foarte bine, avand in vedere ca déjà afara se facuse frig de-a binelea.
Cei care au mai rezistat au ramas pana seara tarziu sa depene amintiri din calatoriile lor, stiind ca a doua zi urma doar micul dejun si imediat plecarea.
A fost un weekend foarte interesant in care ne-am putut reincarca bateriile, am putut sa ii cunoastem pe colegii intr-ale calatoriilor, am descoperit povesti de viata si idei noi si diferite de a invata despre oameni si locuri.
Despre oameni: l-am bazait pe Cezar cu intrebari despre calatorii si idei de travel, l-am admirat pe Razvan Pascu pentru curajul de a merge pe Kilimanjaro, am schimbat impresii despre Islanda cu Liliana, ne gandeam la o vacanta prin Israel cu Elena, am vazut cat de extremi sunt unii cand e vorba de calatorii (stat pe munte cu orele-Vlad, mers cu autostopul- Florin), am vazut cat de frumos iti poti organiza luna de miere ca sa fie ceva de neuitat-Alexandra.
Ma bucur ca am participat la aceasta actiune si ii multumesc (impreuna cu Gabi, care a fost la Viena in aceasta perioada) Alexandrei Rosca de la Happy Tour, promotorul ideii si sper sa fie prima din multele idei bune pe care le va pune in aplicare echipa fantastica de travel.
Daca vreti sa cititi si alte opinii despre eveniment si sa va minunati de ce s-a intamplat pe acolo, iata lista:
Florin
Razvan
Loredana
Anca
Cezar
Elena
Liliana

Alte poze de la eveniment:

3 thoughts on “Paravion si Happy Tour au dat drumul la distractie la Moeciu!

1. Pingback: Workshoppin’ cu blogosfera de travel la Moeciu II

2. Pingback: Blogul de vacante » Blog Archive » 15 locuri pentru trasee calare in Romania