De veghe in livada din AtlanticBlogul de vacante | Blogul de vacante

De veghe in livada din Atlantic

In ultima vreme calatoresc destul de des, in interes de serviciu si m-am gandit sa impartasesc impresii despre locurile in care ajung sa locuiesc temporar.
In Targu Mures nu mai fusesem demult si am ales un loc care avea un scor foarte bun pe www.booking.com, mai précis, pensiunea Atlantic. Toata lumea o vorbea de bine, avea un pret acceptabil, site-ul fiind bine pus la punct.

Am ajuns relativ usor (dupa un drum bombardat intre Sibiu-Targu Mures-am mers pe varianta Tarnaveni, desi poate era mai bine sa merg prin Sighisoara; 140 km facuti in mai bine de 3 ore, dupa ce, cu numai 2 saptamani inainte batusem recordul de timp, 210 km in 2 ore fix. Obosita dupa asa un traseu,bombanind ca mi-ar trebui un tanc pe drumurile in asemenea stare, am ajuns usor la pensiune, ghidata de nelipsitul GPS.

Initial mi s-a parut cam neincapatoare curtea, pentru ca am reusit destul de greu sa parchez masina (nu e vina parcarii neaparat, ci a abilitatilor mele de parcare, mai degraba); toate bune si frumoase, ajung la receptie, mi se da camera la parter si cand intru imi scapa un :wow! Asa mare? Really? Camera avea un hol micut dar suficient cat sa te misti in el, iar spatiul de dormit era mare, comparand cu alte camere in care am stat. Patul, imens, incapeau lejer 3 persoane in el si moale, de adormi instant, pernele, asa cum trebuie sa fie pentru un somn odihnitor,televizor HD, (un LCD Samsung, suficiente canale de vizionat, AC in camera).

In plus: prize (am o problema cu prizele, niciodata nu gasesc suficiente intr-o camera de hotel/pensiune, parca vor sa te impiedice sa le consumi curentul si mereu trebuia sa astept, ba sa incarc telefonul, ca apoi sa pun laptopul, ca apoi sa pun fierul in priza, sau TV, so on. Imaginati-va incantarea mea, cand am vazut multe prize; asa ca am putut sa imi incarc linistita telefoanele, laptopul, sa folosesc fierul de calcat, cu TV-ul deschis. Aviz noilor proprietari de pensiuni: puneti prize si puneti-le la vedere, sa nu ne chinuim sa le gasim-nu e deloc amuzant cand venind obosit dupa o zi pe drumuri, te uiti cu lupa dupa ele.
Camera avea un dulap mare in care puteai sa iti pui tot bagajul, daca voiai, plus un cuier mobil si perie de pantofi. Ce nu avea si am vazut la un hotel –un personal kit: periuta de dinti, pasta etc. E drept ca se presupune ca vii cu obiectele de acasa, deci nu e un must, dar e un punct in plus, care personal mi-a placut cand l-am intalnit.
Prosoapele ar mai trebui schimbate, erau cam uzate, dar in rest, curate.

Nu am reusit sa ma conectez la wi fi-laptopul imi dadea niste erori, si nu mi-am batut capul sa le descifrez(limited connectivity). Din fericire umblu cu stickul de net dupa mine, deci doar in afara tarii aceasta situatie de wi fi restrictionat mi-ar fi cauzat neplaceri.

Ce mi se pare foarte tare: gradina interioara si livada cu meri. Puteai manca in liniste, fie in foisor, fie la mesele de sub meri, puteai sa te tolanesti pe iarba sa citesti sau sa stai in leagan. Desi era la strada, cumva era liniste, nu zgomot de masini, doar zgomot de pasari de tara (a se citi gaini, cocosi) si fosnetul vantului.
Mancarea nu m-a impresionat, poate si din cauza ca oboseala poate juca feste cand evaluezi un fel de mancare; am mancat o supa de usturoi in paine-buna, dar pica greu seara, un rasol de vita si fudulii la gratar-am tot auzit de acest fel de mancare si am zis sa il testez (nu mi-a placut, parca era un fel de cauciuc la gratar).
Limonada este dementiala, nici mie acasa nu imi iese atat de buna. La desert am luat o inghetata de vanilie cu visine. Total 60 ron.
Interesant conceptul de inghetata combinata cu un sos cald de visine; a doua zi am mancat o supa de gaina (a fost gustoasa), si cartofi cu piept de pui. Locul unde mananci face toti banii. Total: 35 ron.
Mi-a mai placut acolo un brad super mare care cred ca arata foarte frumos in timpul iernii.
Recomand pensiunea pentru cine merge in Targu Mures, e si aproape de centru si ai si parte de liniste si aer curat si poti manca mere din livada.