ATRA Doftana: 1 an de la lansare, 5000 de oaspetiBlogul de vacante | Blogul de vacante

ATRA Doftana: 1 an de la lansare, 5000 de oaspeti

La numai un an de la deschiderea oficiala, peste 5000 de oaspeti au trecut pragul pensiunii ATRA Doftana, care atins in luna august un procentaj maxim al gradului de ocupare.

Dupa 12 luni de la deschiderea pensiunii, ATRA Doftana atinge in luna august pragul de 80% grad de ocupatie, succesul fiind favorizat pe de o parte de recenziile si recomandarile excelente ale clientilor si pe de alta parte de cresterea naturala din sezonul de vara.

“La finele unui an calendaristic de la deschiderea pensiunii, dupa eforturi sustinute de a oferi clientilor nostri servicii de exceptie si experiente memorabile, am reusit sa obtinem rezultatele dorite. Daca in primele luni am pornit cu un grad mediu lunar de ocupare de 30-35%, in ultimele luni am reusit sa ajungem la 70%, iar pentru luna august estimam 80%” afirma Emil Munteanu Managing Partner, ATRA Doftana.

atra-doftana-1

Lansata ca design hotel, Pensiunea ATRA Doftana s-a axat pe doua categorii importante de public: corporate (pentru intalniri de management sau team building) si privat – pentru persoanele interesate sa se bucure de relaxare, peisaje inedite si experiente memorabile.

“Este evident ca gradul de ocupare a fost facilitat in ultimul trimestru si de factorul de sezonalitate. Avem insa multumirea ca am reusit sa cream din ATRA nu doar o optiune de cazare, ci si o locatie interesanta culinar. Acest fapt se reflecta prin cresterea numarului de vizitatori sositi la ATRA strict pentru un pranz sau o cina. Astfel, pe langa cei aproximativ 3000 de oaspeti pe care i-am gazduit de-a lungul acestui an, estimam peste alti 2000 de vizitatori veniti la ATRA pentru un pranz, o cina sau pentru a participa la evenimentele organizate de noi, precum vernisajul si expozitia RAMON Grosos. Fiecare turist venit la ATRA este important, dat fiind ca experienta si recomandarea individuala raman cea mai buna carte de vizita a serviciilor de calitate,” afirma Emil Munteanu, Managing Partner, ATRA Doftana.

atra-doftana-2

Din totalul oaspetilor gazduiti la ATRA Doftana, 60% au avut ca scop al calatoriei turismul, 40% au metionat ca scop evenimente corporate sau afaceri. Durata medie a sejurului a fost de 2,2 zile, iar cresterea acestei valori va constitui unul din obiectivele viitoare ale pensiunii.

Inaugurata si premiata de Ordinul Arhitectilor in 2011, Pensiunea ATRA Doftana este localizata în satul Teşila din Valea Doftanei, judeţul Prahova, şi are la bază conceptul avangardist recunoscut la nivel mondial sub denumirea de „Design Hotel”, reunind facilităţile premium cu design-ul inovator şi cu grija pentru mediul înconjurător. Pensiunea ofera posibilitati diverse de relaxare pentru familii si, deopotriva, facilitati adecvate pentru turismul coporatist. Pentru mai multe detalii, vizitati www.atradoftana.ro

[Sursa: ATRA]

One thought on “ATRA Doftana: 1 an de la lansare, 5000 de oaspeti

  1. vali

    In momentul in care platesti ptr a beneficia de un serviciu eu cel putin doresc sa beneficiez de acel serviciu la standardele cele mai bune.Multi romani au impresia gresita ca se poate si asa probabil reminescenta comunista sii nu comenteaza cand cea ce li se ofera nu se ridica la standardele promise.
    Am fost in cursul saptamanii Lunea la aceasta pensiune de 5 margarete adika un grad ridicat extrem as putea spune de seriozitate in oferirea serviciului de hosting.Cateva puncte slabe ale pensiunii:
    -drumul de acces nu se precizeaza de la inceput cum este starea sa ….deplorabila adica daca nu ai SUV sau o masina compacta cu garda mai inalta la sol risti sa ramai intepenit,sa derapezi pe namol si sa cazi in rapa,sa iti cada bolovani din coasta dealului, sa se surpe drumul cu tine sau in cel mai bun caz sa rupi masina in doua pana la pensiune
    – caldura in pensiune, fiind numai 2 persoane in pensiune la momentul acela in sala de mese nu “a functionat” sistemul de incalzire rezultatul o raceala extrema ptr nevasta mea
    -caldura in camere termostatul nu functiona rezultatul un somn cu 2 pilote
    – mancarea acelasi fel de mancare comandat la pranz nu seamana nici estetic nici ca gust cu cel comandat seara nu stiu ce se intampla cred ca bucatarul era oftticat ca l-am tinut pana la ora 20.30 la munca ca sa pregateasca cina in conditiile n care ultima comanda la bucatarie era ptr ora 21.30
    – 2 pers 1 halat de baie fara papuci, chiuveta careia ii curgea sifonul pe pardosea, sapun lichid dubios si in cantitati infime, suport hartie igienica ruginit, pardoseala dus cu margini metalice ruginite de frica tetanosului am stat fara baie
    – desi era frig in sala de mese mai trebuia sa astepti pe cineva sa vina sa ia comanda si 20 minute etc.
    Am ramas acolo peste noapte din nevoie nu mai voiam sa fac drumul intors sau sa caut alta pensiune in zona dar regret enorm.Bani dati pe fereastra, munciti ptr servicii medii la pret de 5 margarete(numai cateva pensiuni au 5 margarete in toata tara)
    CONCLUZIA de evitat aceasta pensiune zona este superba dar mai bine cautati altceva.Sper ca cele 24 de ore pe care le am petrecut acolo sa ajute si pe altii ca sa nu faca aaceeasi greseala!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>